In the Tysklandia

Många saker händer i Tyskland. För många för att kunna skriva ner.
Men allt är positivt, mycket positivt. Är lycklig, helt lycklig.
Såklart man vill vara nära vänner och familj hemma, men jag vet
att när jag kommer hem kommer allt vara som vanligt, underbar känsla.
Har nyss lagat köttbullar, potatis, brunsås och lingon. Mina pojkar ville äta
svenskt mat, och vad gör man inte för dom?
Sitter och lyssnar på feelgood-musik och väntar på att kunna gå och lägga mig,
är bovärd eller nått, hyr ut min ena sänghalva för tllfället och min roomie har
inte kommit hem från Belgien ännu. Borde sova, lite för lite sömn lite för många dagar.
Peace och ut och allt såntdär.PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0