ohoj.

Oj, jag vet inte vart jag ska börja..
Vi har flyttat ifrån stallet och allt är mitt fel,
eller ja, egentligen inte men.. Hon som äger
stallet ville inte ha mig där så vi flyttade. Inte
bara pga det såklart utan det var mer det som
utlöste allt.
Nu bor fyra hästar i ett stall och sex hästar i
ett annat, jag och han jag jobbar med bor för
tillfället på hotell... Inte sådär värst roligt, men
hotellfrukost varje morgon är ju aldrig fel.
Vi letar nytt stall, ny hästlastbil och en lägenhet
just nu för att stabilisera tillvaron lite. Fram tills
allt det är ordnat så får vi ta livet lite som det kommer.
Jag trivs mycket bättre just nu ändå, Ivo är mer avslappnad
och hästarna är pigga och glada så ingen större skada skedd.
Ja, det är väl det, åker till Sverige en sväng nästa vecka också tror jag.
Puss

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-11-05 @ 16:21:13
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0