När man inte kan hålla sig borta...

När man inte är hemma är en blogg bra. Ni kan se vad jag gör om ni vill, och jag skriver vad jag gör till dom som vill läsa.
Är iallafall i Tyskland igen, så går det när man inte kan hålla tassarna borta... haha!

Hjälper min kompis här nere, han hade det lite för stressigt nu under sommaren och frågade mig om hjälp. Jag behövde tänka ca 10 min innan jag bestämde mig, tog lite extraledigt från jobbet och bokade flygbiljett.
Har varit i Tyskland sen i måndags, täcling tisdag-söndag där jag mötte många nya, fina vänner. Igår och idag har jag ridit lite här på gården, fyra igår och två idag. Ivo gav mig en hopplektion som jag är både väldigt nöjd och väldigt missnöjd med. Träning i övermorgon igen.
Mer ingående kommer väl sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0