Olika saker som händer.

Mumford and Sons skiva spelades som morgonmusik på radion idag, dagen kunde inte ha börjat bättre!

Red lite igår, hoppade en av hästarna. Har märkt att jag är väldigt svag i mina skänklar, hur jobbar man upp det snabbt och smidigt?

På onsdag fyller en kompis 20år här, hon har hyrt en klubb i Köln där det är väldens fest. Självklart kan jag inte säga nej till det, undra bara hur jag ska orka upp till mitt plan hem som går 06.30 på morgonen? Det smidigaste är nog att vara vaken tills det går, ingen mening med att åka hit och sen tillbaka till Köln igen, hinner typ bara landa här innan jag ska iväg igen då... Bra planering, men ibland måste man vara lite galen ;)
Och jag åt världens godaste frukost idag, typ scones med gräddfil och fetaost inbakat, underbart gott!

Det var allt, väldigt blandat, men det händer massor av blandade saker nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0