En dag,

Idag har varit en händelserik dag.
Började klockan halv nio, akte iväg till Taizos ställe för att hoppträna
Ceasar och Donnah. Bada hoppade super.
Efter det lasta om till Camirez och aka iväg pa tävling,
han hade ett pet och var lite för fräsh..

Sen hem, Mitch red Sandman (Travis) medan jag longerade Smart Boy (Nigel).
Jag red Nig en liten stund ocksa. Jäklar vilken känsla jag fick till pa slutet.
Helt otroligt, man tror verkligen inte att den hästen är fyra ar, sex möjligtvis..
Ge mig en manad sa är jag helt sald! Tävling om tre veckor med smagrabbarna,
far se om jag hinner fa alla papper sa att jag kan hoppa Nig eller om det far vänta.

Imorgon ska Ceas, Donnah och Paddy pa tävling, de andra far slappa i hagen.
Lyxdag för mig!

See ya later babys, nu ska jag se hockey.
Tjeckien petade just in ett mal i svenska buren,
ajaj.
Far se om jag far sällskap till matchen ocksa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0