Back in Germany

Okej. Vänner. Ni ville att jag skulle starta upp bloggen igen nu när jag flyttat. And fine, jag gör det.

Kom till Tyskland igar! Har världens finaste lägenhet, asmysig och lagom stor.
Idag har jag longerat hästarna. Har även fatt en "egen" häst här. Smart Boy heter
han och är efter Sandro Boy Junior. Han är 4 ar och jag ska utbilda honom samtidigt
som Mitch utbildar hans lika gamla halvbror. Malet är att första tävlingen ska äga rum
om tva manader ungefär.
Hästarna är asmysiga iallafall och Mitch och Dany är världens snällaste. Phenny, deras
nanny är ocksa superkul!

Rob har jag hunnit träffa fran gamla dagar här, dock bara tva minuter. Vi skulle ha gatt
ut ikväll men han maste följa med pa tävling.... trakigt men ja.

Jobbet i sig är slappt, ingen stress och väldigt beroende pa vad jag själv känner för.
Imorgon blir det lite hoppning tror jag.

Ja. Jag matar väl info i bloggen nu. Sa ni vet vad som händer. Fraga gärna.

OCH DET BÄSTA AV ALLT!!!!!!!! Jag ringer gratis till alla hemtelefoner!!!! Sa pa kvällstid
om ni inte har nagot att göra, skicka ett sms och ert nummer sa ringer jag!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Morr, jag har inget hem nummer :(

2010-05-05 @ 19:10:23
Postat av: Maria Roth

Så himla najs!

Du ska få mitt hemnummer :)

2010-05-05 @ 20:45:40
URL: http://mariaroth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0