3 hästar ridna

Sa som min dag sag ut idag, sa kommer förmodligen dagarna som kommer att likna.
Börjar jobba runt nio, helt otroligt bara det. Sovmorgon varje dag liksom.

Jobbade de tva bebisarna först, longering och därefter ridning. Min lilla toffe (Smart Boy)
är hur gullig som helst. Lite vinglig pa rakt spar bara. Den andra smattingen (Sandman)
är en liten heting och en riktig arbetsnarkoman. Vill göra allting perfekt sa det blir nästan lite överdrivet.

Efter det akte Mitch iväg och skodde lite. Jag longerade Donnah och sen tog jag en lang rast pa
typ tva och en halv timme.

Eftermiddagen bjöd pa ridning av Ceasar. Mina händer är helt uppslitna. Han är pigg och stenhard
i munnen, men väldigt häftig när han väl slapnar av, vilket tog ett tag innan han gjorde... Sa
hej ridskavsar mellan fingrarna!

Mitch red Camirez och Paddy.
Ja. thats it liksom. Väldigt lugnt.

Nu ska jag ta ett laaaaangt bad. Om ni vill bli uppringda ikväll skicka ert nummer i ett sms (hemnummer endast)
sa hör jag av mig! PUSSAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0