teeeesttesttest.

HAHA, hittade ett test på Toves blogg
och jag tänkte göra det nu när jag fortfarande
är tonåring, för om två veckor, ja, då är jag
inte det längre..


84 tonårsfrågor.

- Tre frågor om förhållande

Är du singel? - Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jag vill tro.
Hur många har du varit kär i? - 1


- Tio frågor om dig själv

Namn? - Amanda
När fyller du år? -24 mars
Några piercingar? - Räknas öronen?
Vad har du på dig just nu? - mjukiskläder
Vilken årstid är bäst? - SOMMAR!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakna i lagom tid av att solen lyser in genom fönstret.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - I like my legs!
Vad är du bra på? - Att tänka för mycket.
Vem älskar du mest på denna jorden? - tycker väldigt mycket om många.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans är bra.

9 frågor om idag

Vad har du gjort ? - Stall 14 timmar
Vad ska du göra nu? - Duscha
Har du gjort något dåligt idag? - Blivit halvsjuk?
Vad har du ätit idag? - Pizza och lasange ;D
Har du duschat idag? - Nej
Är du trött nu? - Aptrött
Vad händer imon? - Stallstallstall
Går du i skolan? - nepp!
Har du varit i skolan idag? -  nehejdu.


KÄRLEK

Har du kysst någon idag? -nej
Har du ett förhållande? - nej
Är du romantisk? - tyvärr är jag nog inte det.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja, många gånger.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Oskar
Hur länge höll det? -6månader
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Jag trivs som jag har det för tillfället.


FÖRHÅLLANDE


Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nepp
Vem sov du senast bredvid? - pass
Har du varit tillsammans med någon som är otrogen? - nej,
När fick du din första kyss? - ryska posten?
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - no idea
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - usch nej.
Kunna tatuera in din kärleks namn på armen?- aldrig i livet
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - jag dumpar ;D
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - hohoho, jag har mina krav.

- 5 frågor om dina vänner

Vem är den galnast /roligast av dina vänner? - Ida är ganska mycket tokig hon!
Vem är snyggast av dina vänner? - jag har bara snygga vänner!
Vem är mest partyprisse? - MIA!
Vem är den du helst har filmkväll med? - filmkväll med alla söta kompisar är bra.
Vem av dina vänner är sötast? - alla är söta också såklart.


- 10 Frågor om din familj/släkt

Vem står dig närmast? - Min katt vet mest om mig iallafall, han lyssnar jämt.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja
Vem är farligast i din familj? - pappa, i guess..
Vem ser roligast ut i din familj? - min bror, HAHA
Vem är coolast? - JAG
Har ni något husdjur? - kattx2
Vem har du mest gemensamt med? - mycat
Vem står för underhållningen? - mum is trying... ;P
Vem sover du oftast med? - kaaaaaaatt
Roligaste kvällen med familjen? - höh?


- ANNAT

Hur mår du just nu? - feber?
Har du piercat dig? - ööööron
Är du hungrig nu? - jag är alltid hungrig
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? FB, blogg.se, Last.fm, Twitter och ridsport.se


-TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast?- Mamma
Vem ringde du senast? - Ida!
Vem sms:a till dig senast? - Edvin
Vem sms:a du till senast? -Edvin


- MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - Jepp!
Vilket är ditt favoritband? - Dead By April
Vad gillar du för musik?- Det mesta, olika vid olika tillfällen-



KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? -OJA!
Har du fler än 3 jeans? - Alldeles för många fler....
Har du fler än 5 tröjor? - Se ovan.


-SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - Ja, när jag väl sminkar mig så
Använder du wax? -  Nej
Använder du ögonskugga? -fest!
Använder du kajal? - fest!
Använder du hårspray? - det händer
Använder du volymspray? - det händer
Använder du mousse? - det händer
Använder du deodorant? - Ja
Använder du skinspray? - Nej
Använder du parfym? - Ja
Använder du läppglans/läppstift? - inte ofta du, beroende av lypsyl..
Använder du brunkräm? - det är absolut inte ofta.
Använder du rouge? - jupp..
Uppsatt hår eller hängande? - bor med tofs, men ibland blir det faktiskt utsläppt.
Plattar/lockar du håret varje dag? - onej. avancerade saker är inte min grej för tillfället.
Duschar du varje dag? - vanligt svar; ja, svar för tillfället; haha neeeeej.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - är det normalt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0