mitt kommande liv.

Så, alltså, jag ska förklara mig lite.

Jag är hemma i Oskarshamn.
Jag har slutat jobba för JS Sportpferde för gott.
Jag saknar det, men det känns verkligen som
rätt beslut.

Nu kommer jag vara hemma i Oskarsham i lite
mer än två månader.
Det jag har planerat in är att tävla
Allsvenskan Div I. Resten av tiden ska jag bara glida
runt, bara vara liksom.

Om lite mer än två månader flyttar jag tillbaka till
Tyskland igen, till Lölsberg, ca 10 min från mitt
gamla stall.
Där bor hovslagaren med familj och dom har ett
eget litet stall med 10 boxar. Planen är att jag ska
rida deras hästar och så småningom också tävla.



Jag är inte helt säker om jag vill jobba med hästar i hela mitt liv
men jag ska ge det här en chans.
Jag vet inte om jag kommer klara av det, om jag är tillräckligt
duktig, modig, engagerad, motiverad eller målmedveten..
Men dom tror på mig och vill att jag ska ut och tävla
nationella tävlingar och sedan också internationella.
Klarar jag det så är det ju hur coolt som helst!
Klarar jag det inte så har jag iallafall gett det ett försök,
det är väl det enda man kan göra, right?


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Klart du ska ge det ett försök. Tar du inte chansen kanske du går och ångrar dig för resten av ditt liv? Det du vill klara kan du klara hur galant som helst och du av någon är väl ändå väldigt engagerad i hästar? Eller har jag sett fel sida under dessa år.



Jag tror på dig :)

2010-02-25 @ 23:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0