sjuuuuuk

Jag är sjuk.
Så går det när man är halvsjuk
redan innan och sen leker med
roliga personer hela natten.

Ja, Laura (en tjej som hjälper
till i stallet på helgerna) frågade
om jag ville hitta på något med
henne under kvällen. Självklart
ville jag det, så vi åkte till hennes
pojkvän där han, jag, Laura och
tre till spenderade kvällen/natten
med nått arméspel (Riskio?), lite
drinkar, Mario Kart, FIFA och
massor av skratt.
Lyckad kväll och på tisdag ska
vi ut i Köln (IDA! Du ska med!)

Jag sov över där också, somnade
vid två, var tvungen att gå upp vid sex,
hade feber, jobbade fram tills tolv, sov till fyra
och jobbade till sex.
Så har det sett ut.

Nu ska jag fortsätta dricka te, och laga
potatiskroketter och bearnaisesås ;D

PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: Nora - Stort & Litet

Hej! För det första måste jag säga: snygg blogg!:)



Men det var inte därför jag kom hit hehe! Tänkte bara meddela att jag för första gången blivit nominerad som veckans blogg, och fan vad kul om jag skulle bli det för första gången.

På min blogg kan du läsa om priserna jag skickar ut till de som röstar på mig! Och om du vill rösta direkt kan du klicka här: http://ebolmgren.blogg.se/2009/october/dom-nominerade-ar.html?_tmp=e7a9aebe690502451fa3ded0f50d5f1d30922480



Puss!

2009-10-11 @ 22:32:26
URL: http://stortolitet.blogg.se/
Postat av: JohannaN

krya på dig!

2009-10-11 @ 22:49:09
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0