Exhausted

Jag är helt slut.
Att göra fyra personers jobb
när man är ensam är inte helt
lätt, men guuuud vad kul det är.
Jag kan lugnt säga att jag älskar
mitt jobb (svackan igår är redan
som bortblåst!).

Egentligen skulle jag inte rida något
idag utan bara pyssla och fixa med
hästarna och alla utrymmen.
Men så blev det inte. Red ut tre
hästar i skogen och red två i ridhuset,
mer än jag brukar helt enkelt.
Blir nog likadant imorgon ungefär.
Uno och Salomone kom hem från sin
långa resa Tyskland-Ukraina-Ryssland-Ukraina-Tyskland
också, så jag måste ta tag i deras utseenden
imorgon med. Ett par veckor i en trång transport
är inte alltför kul.


Musiktips blir det med!


Rise Against - Hero of War
ett tag sen man lyssnade på den,
men nu spelas den flitigt igen.


 Update;
Jochen kom nyss in och sa att det blir middag i Köln ikväll
med honom, Jacques och tjejen som är här från Frankrike,
dusch och fix snabbt, BYE.


Kommentarer
Postat av: emelina

just nu är det inte så bra:(

KRAM<3

2009-10-01 @ 19:54:47
URL: http://elsaemelinasjosten.blogg.se/
Postat av: CLIP

hur är det med dig idag då?=)

2009-10-01 @ 20:57:49
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0