Neaa gästbloggar!

Plötsligt ringer min mobil och i andra änden är min (okej kanske inte bara min) älskade och väldigt saknad Amanda björk.
Jag blir alltid så glad när jag hör hennes röst för hon är alltid så positiv och jag längtar verkligen till jul för då vet jag att Amanda kommer hem igen. Åhh som vi har längtat!

Nog om mitt nu :)
Jag lovade Amanda att uppdatera er om vad som händer i hennes liv just nu.
Hon befinner sig just för stunden på en tävling tre timmar bort från där hon bor med Katti. De bor i en lastbil så jag tror de kommer bli skönt när de kommer hem imorgon. När hon ringde ledde hon en häst som snart skulle in och hoppa en bana på ca 1.20-1.30.
Vilket var små hinder för denna hästen om jag fattade allt rätt.
Hon tar egentligen hand om Ilkas hästar men hon är iväg på semester i Karibien och simmar med delfiner.
Jag är inte ett dugg avundsjuk och inte Amanda heller....
eller ok det hade varit ganska soft att göra det HAHA!

Tack för mig!
/Neaa


 


Kommentarer
Postat av: Emmie

Vad har du gjort idag? :) kram

2009-11-13 @ 14:56:41
URL: http://emmiebengtsson.blogg.se/
Postat av: Babypink

Hej snygg blogg du har. Jag kom in på din blogg genom bloggtrafik.



Ett tips om du vill köpa gucci produkter gratis helt gratis samtidigt som att det är väldigt lätt.

Då tycker jag att du ska gå in på denna länk http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=22024

och registrera dig helt gratis och börja samla poäng.



Du kan helt gratis tjäna poäng som du kan handla för i shoppen.

Shoppen är fylld med häftiga produkter till både killar och tjejer, så skynda dig att upprätta en användare och kom igång :)



Just nu kan du bl.a. få gratis Gucci produkter, parfym, smycken, väskor, iPods, presentkort,

underkläder, hudvårdprodukter, make-up.



MVH J..

2009-11-15 @ 10:44:00
URL: http://jennysbloggmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0