Gästinlägg!

För ovanligheternas skull så har det kommit in en gästbloggare på fröken Björks sida .
Och när jag nu fick höra om det för några minuter sedan måste jag nog säga att jaa blev glad! Att säga ärad är nog att ta i, men det känns väldigt bra att hon anförtror sig detta till mig. Det betyder lite iaf =).

Iaf följande saker ska jag meddela från Mandy:
1. Först och främst hade hon dåligt samvete för att hon inte hade uppdaterat något idag. Men andra saker har legat i fokus för henne idag.
2. I skrivande stund befinner hon sig  någonstans och grillar med sina vänner!
3. Bilder från dagens cup kommer upp imorgon. Tilläggas ska att hon där var tävlingsledare!


Sedan fick jag tillstånd att skriva om vad jag vill ;).
Inte för att jag riktigt ska skriva eller säga, men kan börja med att presentera mig lite. Kenneth heter jag då, 20 år och blivande kogvetare vid LIU.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva här. Om det finns folk här som läser, som också har intresse för idrott så kan jag meddela att jag är journalist/skribent på svenskafans.com/nhl. En del av det som gjorde att jag kom in, var tack vare Amanada. Som peppade och taggade upp mig till det. Ett stort tack för det slänger jag in.

Något större intresse för mig, får ni annars ta vid senare när jag öppnat min egna blogg. Den står för nuvarande under  konstruktion och inväntan på en design från en vän här nere. Reklam för hans sida vågar jag däremot inte göra^^.

Kan även ta och slänga in en bild på mig, samt ett/några musiktips på sån musik jag diggar =).




( Detta ska då föreställa mig i en fundersam position)

Jimmy Eat World - The Middle

Linkin Park - A Place For My Head


Tills nästa gång får ni ha det så bra gott folk

Samt att Mandy hälsar och önskar er en trevlig kväll!

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHHA ! åååh, vad sugen jag blev på pucko Amanda ^^ ;D

2009-05-01 @ 21:24:53
URL: http://tiildans.blogg.se/
Postat av: Angelica

vad kul med det här :D trevlig läsning

2009-05-01 @ 22:38:20
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Sofie

det är bara fint med mig :) med dig då?

puss!

2009-05-02 @ 01:25:27
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0