Svaren på frågestunden

Sådär, här kommer svaren,
tog bort de dubbla frågorna,
och anonyma konstiga frågor.
(vill ni verkligen veta så privata
saker kan ni iallafall skriva erat
namn så kan vi ta det bara vi!)



bästa bloggen enligt dig?
- Den svåraste frågan, helt klart. Jag fastnar för olika bloggar lite titt som tätt, men nu har jag nog mest fastnat för Ellens  blogg. Hon har fina bilderr, skriver bra, och så bor hon i samma lilla stad som jag, alltid kul att läsa om sånt :)

tre saker vi inte visste om dig.
- 1. Jag älskar Creme Fraishe och skulle kunna äta det direkt från burken.
  2. För 4 år sen skulle jag aldrig ha visat mig i en klänning.
  3. Jag älskar armband, men äger knappt ett enda själv.

Gillar du twilight?
- Jag gillar filmen, jag är inget superfan, men ja, filmen är bra!

Vad fick dig att börja blogga?
- Tjejerna i stallet bestämde att de skulle starta varsin blogg. Jag gjorde inte då men efter att ha läst deras bloggar så blev jag lite sugen och ungefär en vecka efter dom startade jag också upp en blogg :) Och jag tycker det är riktigt kul att blogga!

vad blir ditt nästa köp?
-Ett par jeansleggins som ser ut som ljusa stentvättade jeans förhoppningsvis, om jag hittar några jag gillar... Annars så blir det väl antagligen godis :P

läser du bloggen kakhusets.se ??
- Jag har väl klickat in där några gånger, men nej, det är ingen blogg jag följer.

Well varför bloggar du?
- Först och främst för att det är kul! Men också för att jag senare ska kunna titta tillbaka i min blogg och komma ihåg allt som jag har gjort och varit med om. Som en ytlig dagbok lite. Och visst. ett mål med vaeför jag bloggar är att jag vill nå ut til många människor med mina tankar helt enkelt.

om du ska ge skala 1 till 10 på din blogg vad skulle du gett?
- Hm, en 7:a kanske, jag tycker om min blogg, men självklart finns det saker som kan bli bättre! kul fråga :)

Tack för frågorna, hoppas ni är nöjda med svaren!

Kommentarer
Postat av: alexandra





ja :) haha







2009-02-19 @ 22:59:12
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Postat av: ELLEN

ÅHÅ TACK <3 och kul att du gillar min blogg <3



Svar: Jo, jag förstår dig. Framtiden är lite skrämmande när man inte har någora strukturerade planer. Jag vet bara hur min lägenhet/mitt hus (som jag förhoppningsvis kommer dela med Martin) ska se ut och vad mina barn ska heta, hahaha. Men vad jag vill arbeta med osv har jag ingen aning om. Jag tror att det kommer gå bra för dig efter skolan! :) Något kul lär du ju hitta att sysselsätta dig med i alla fall :)



Puss!

2009-02-19 @ 23:53:07
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: zina//

hehe okkej <33

2009-02-20 @ 13:33:19
URL: http://lillabrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0