Inget mer US..

Jahapp, då var man inte med i US längre,
efter två år som ordförande måste jag säga att
det redan nu känns ganska tomt och att jag
började gråta när jag tackade för den här tiden,
och jag var inte den enda som grät heller..



Denna bild får symbolisera hur tiden i US har varit,
jordgubbar är goda, dom gillar jag,
och ni ser att det är ett hjärta i jordgubben va?

Det mest sorgliga med det hela är att det här var ett av
stegen när det gäller att släppa livet här.

Snart flyttar vi,
och vi kan snart räkna dagarna tills när vi rider vår sista lektion,
när vi har vår sista teori,
när vi är stallvärdar för sista gången,
när vi låser omklädningsrummet en sista gång
och slutligen går ut genom stalldörren för sista gången.

Usch, det här blev inget kul inlägg,
men jag ska göra ett bildregnsinlägg från gårdagen
så jag blir lite gladare!
Kommer snart.

Kommentarer
Postat av: matilda

Nej, men gud snart börjar jag gråta :'( kommer sakna er så mycket när ni flyttar. Och det känns ganska svårt att ta över som ordförande efter dig. Du har varit så duktig, och jag hoppas på att bli en lika duktig ordförande som dig. Men ni ska bara veta att US 2008 var nog det bästa US någonsin. Alla roliga möten. Alla US dagar vi haft, och allt sånt! Nej, fy nu börjar jag gråta :'(

Det har bara varit så BÄST <3

2009-02-14 @ 17:11:17
URL: http://www.matildasfoto.weebly.com
Postat av: thess

Svar: nä usch.



Vad tråkigt detdär med US, hoppas att de känns lite bättre snart iaf.



Har du haft en bra allahjärtans dag annars? <3

2009-02-14 @ 17:39:34
URL: http://thesshanning.blogg.se/
Postat av: -- MiSCHA

vad mysigt :-) jag har vart ute på promenad i solen o inte mycke mer :-)

2009-02-14 @ 17:59:00
URL: http://mischaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0