Temakväll: Unga Ledare

Hej!
Idag har varit en dag med full aktivitet.
Skolan flöt på som vanligt,
vi hann sitta ute i solen en del också
vilket var väldigt uppskattat.

Efter skolan tog jag och Maia en fika,
det var skönt att prata med henne,
hon och jag är nog rätt lika egentligen
och har lätt för att prata med varandra.
Så det var jättemysigt!

Stallet då.
Vi hade en Temakväll ikväll med ämnet
Unga Ledare.
Martin och Elin från Smålandsidrotten föreläste
och det var faktiskt riktigt kul, som alltid!
Och hej Martin om du läser det här! ;D



Lite av det vi kom fram till under kvällen!


Nu ska jag öva och fixa inför mitt muntliga nationella imorgon,
jag ska prata om förebilder och då främst min största förebild,
min ridlärare Madde!

Puss och Kram och Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Madde

Lycka Till idag Amanda!

2009-04-03 @ 06:39:27
URL: http://www.maddedunsater.blogspot.com
Postat av: Martin

grym blogg du har tjejen!

2009-04-04 @ 19:38:43
URL: http://www.jonkopingsidrotten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0