upupupupdate

Jag vet inte vad jag ska skriva här. Just nu bestar mitt liv av mycket tankar och mycket känslor men för första gangen sa pratar jag hellre om det än skriver ner det. Beror kanske pa att jag förtillfället är omgiven av helt underbara personer. Vad ska jag göra när Phenni aker hem om 9 dagar? Vem ska lösa alla mina tankar och problem? Mitch och Dani far plagas ännu mer stackarna.

Förövrigt käkar jag antibiotika och slemlösande. Har en inhalator man kopllar in i ett eluttag med som jag ska leka med 4 ggr om dagen. Nu jävlar maste hostan försvinna. Hela lungorna är helt förstörda för tillfället, far knappt luft om jag anstränger mig för mycket.

Ledig imorgon, far se om Rob vill hitta pa nagot.
Ja, det är vad som händer typ.
Mitch har akt av Donnah tva dagar i rad ocksa, idag pa tävlingen. Vilken bitch den hästen är. Sa är det nagon som vet en riktigt segtänkt hingst? Nu ska här bli föl istället för ridning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0