hejda phen.

Phenni akte nyss hem till Zimbabwe. Tungt är det. Hon har under väldigt kort tid hunnit bli en av mina bästa kompisar. Hon är helt enkelt genomsnäll och försöker alltid att lösa allas problem. Hon har lite av blivit min psykolog och hon vet precis allt om mig. Det var skönt att kunna prata med nagon som inte vet vilka alla personer är, hon känner inga jag känner förutom familjen här.
Jag har kunnat säga precis allt jag tycker och tänker till henne och hon har bara sett allt fran min synvinkel liksom och försökt första det genom mig. Hon är en underbar person och jag kommer verkligen att sakna henne massor.

För övrigt ser det ut som att Luis (min förra ryttare som har startat egen verksamhet) snor tre av mina hästar imorgon för att försöka sälja dom. Crazyhingsten Camirez, BitchDonna och älsklingsCeasar aker. Jag kommer asakna mina sma troll. Sa pa garden kommer bara Nigel, Travis (4-aringarna), Paddy (FatPat) och Danis nya Queerhingst vara kvar. 3 hästar för mig, vad ska jag göra resten av tiden hela dagarna liksom? Men skönt ända, kan koncentrera mig pa att utbilda smattingarna sa bra som det bara gar.

Annars vet jag inte om sa mycket händer. Allt och inget händer pa samma gang liksom. Sam och Tom ääälskar mig för tillfället och klänger pa mig twentyfour seven. Men jag klagar inte.

Nu är det snart fotboll. Tyskland-Australien. Kan bli spännande eftersom jag bor i en tysk-australiensisk familj. Jösses, hälften hejar pa tyskland, hälften pa Australien. Krig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0