Im home

Tävlingen var helt okej.
Har inga bilder (sitter pa
kontorsdatorn, min är paj)
men jag kan ju berätta de stora
delarna iallafall.

Min boxgranne var norsk.
Väldigt skönt att kunna prata
svenska och fa ett (nästan)
svenskt svar tillbaka.
Hon var kul ocksa, sa vi ska
ga pa karnevalen nästa helg
tillsammans med hennes stallkompisar
och med Ida, Luis och Georgina.

Accounter och Or vann varsin klass.
Riesling kom trea i sin och Tico kom sexa
i samma klass. Helt, helt, helt okej.

Jag var pa fest pa Shockemöhle.
Och jösses, det kan man kalla fest.
Halvnakna, fulla, dansande personer
öööverallt. Men kul var det, och nu
funderar jag pa att jobba där som
assistent ett tag. Halvt groom och halvt
ryttare och göra lite smatävlingar bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0