Dresdenhelgen

Bloggen är lika med inte prio ett.

I helgen var det iallafall internationell tävling i Dresden.
Superkul var det!

Kom dit i torsdags, Kathi hoppade Newton
i Warmup-klassen  och inget mer, väldigt slappt.
Det blev SATC i lastbilen hela kvällen istället.

Fredag var tävling med Ochi, Tico och La Bomba.
På kvällen/natten var det ryttarfest, vilket resulterade
i ett paaaaar drinkar, kul folk och 45 minuters sömn.
Somnade runt sex, var i stallet vid 7 igen..

Lördagen var då lite seg, eller huvudet var väldigt
segt, klasser hela dagen och sista klassen BÖRJADE
22.45. Jag somnade runt halv tre, var i stallet vid sju.
Huvudet fortfarande lika segt, om inte värre.

Ochi hade ett retligt pet i omhoppningen i finalen
i YoungsterTourCupen så hon sjönk från första placering
till åttonde, inte kul alls.

Nu är jag hemma, stall igen vid sju. Tjoflöjt, livet är kul!

Inga bilder, men en update iallafall.
Nu vet ni hur min helg såg ut i stora
drag. Sammanfattningsvis var den superkul!
Ida är kul och ha med också!

Kommentarer
Postat av: Veronica <3

Hej, allt rba? :) Jag håller på med min praktik nu, så har fullt upp haha.. Men annars mår jag bra.

2009-11-30 @ 16:45:05
URL: http://verraan85.blogg.se/
Postat av: Cammie

Äntligen har jag hittat en hästblogg! Du anar inte vad glad jag blev nu när jag kan läsa om någon annans hästliv:)

2009-12-23 @ 17:30:58
URL: http://cammies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0