Peppet!

Det är en riktig lektion kvar i skolan innan studenten
och den äger rum på fredag!
Imorgon blir det shopping i Kalmar och senare utgång.
På torsdag är inget planerat men om jag känner mig
själv och mina kompisar rätt så kommer vi hitta på
något kul.
I helgen blir det mer äventyr!

Allt är som det ska helt enkelt
det flyter medströms så att säga.

Det är nog såhär det ska kännas att vara student!

Hoppas era dagar är lika bra som mina
(visst börjar jag låta väldigt positiv?
Vi skyller på vädret!)
Ha det bäst alla bra som fortfarande stannar,
jag är överraskad över hur bra statistiken ser ut ändå.
Tack! Jag ska ställa upp för er igen, snart.

Kommentarer
Postat av: vicci

studenten måste bli hur kul som helst!MIN VAR BÄST

inge nervös då?

2009-05-29 @ 00:01:28
URL: http://wlindman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0