Isbjörnar och igelkottar

Det blev McDonalds idag också
med mat den här gången, ajaj, men
jag tar tag i nyttigheten någon annan
dag, som man brukar säga!
Nea följde med idag också
och Mia med, superkul!

Dagen i sig har varit väldigt flummig
och två egenritade bilder får visa det..


En sån här ska jag bli fadder till. (Det är en isbjörn, jag vet att mina konstnärsskills är grymma!)


Nea hittade en Kissekatt, även kallad igelkott.

Ja, jag vet, jag måste t tag i kameran,
mina painttalanger kommer man kanske
inte så värst långt med.
En annan dag, en annan dag,
(värst vad man slappar till innan studenten
vad gäller allt typ)

Puss och Kram, ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Angelica

diu kör på paint du :D

2009-05-19 @ 23:34:53
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Natalie ss Rantanen

- Men så bra =P !

2009-05-20 @ 11:01:09
URL: http://nataliessrantanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0