Ofrivillig bloggpaus.

Det har ibnte blivit något bloggande på
ett par dagar.
Jobbade och sov innan helgen och nu
i helgen har det varit Ålagille vid min
sommarstuga så jag och Mimmi packade
och flyttade ut dit.
Ålagille är en tradition där man äter ål, dansar,
dricker och har riktigt roligt! Bastun är en självklarhet
också!

Jag har haft riktigt kul nu medan jag var borta härifrån.
I veckan är det jobb varenda dag som gäller, så bloggen
kan bli lidande. Jag är ensam hemma också så ja måste laga
mat och städa med, vilket tar lite tid om man heter Amanda Björk.

Äh, nu skriver jag bara massa skit,
Vi hörs senare istället,
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: ävelicious

ursäkta för sent svar,

det är fint här, med dig då?

2009-07-20 @ 22:32:26
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Perez.

heheh var i Bulgairen, sen Båstad och nu hemma i STHLM! :D puss

2009-07-21 @ 16:30:02
URL: http://perezj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0