En ensam uppdate

Egentligen har jag inte tid att sitta här,
men undanflykter från att plugga är
väldigt vanliga för tillfället.
Jag är hur trött som helst på
Redovisning och Beskattning nu
som vi har prov på imorgon,
jag vill verkligen ha MVG,
men jag vill inte plugga.


Idag har jag varit i stallet,
först pluggade jag,
sen hade jag en teori med
min nybörjargrupp,
Riktigt söta faktiskt!
Efter det satte jag mig och
pluggade igen,
sen hade jag möte.
Och nu är jag hemma och pluggar,
intressant dag va? HAHA


Såhär ser det ut när jag pluggar i stallet, har man inte datorn blir det papper överallt.



BUS-möte!

Förlåtförlåtförlåt alla för att jag inte har svarat på kommentarerna,
men hur tråkigt det än är så kommer skolan i första hand.
Imorgon kommer solskenet, inget mer plugg på ett par dagar
(inte så här mycket plugg iallafall), så då hinner jag svara på
alla era kommentarer och vara lite aktiv!

Ha det bäst så länge,
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Tina

Wish you luck. Med tenta plugget.

2009-01-20 @ 23:18:21
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Plugag plugag plugag. de är för jävligt! :)

2009-01-20 @ 23:42:13
URL: http://alliiee.blogg.se/
Postat av: nadja luong

ah det kan jag tänka mig. Vill med ha en sådan i min framtida hem.



visst villl man så mkt men inte mkt man orkar med..heheh

2009-01-21 @ 18:53:48
URL: http://pluttennadii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0